Välkommen till min nya blogg sakerting!

Jag säljer lite allt möjligt. Sakerna är beganade och använda. Kan hända att jag kan missa någon defekt eller smuts på någon av sakerna men försöker vara väldigt nogga med att inte missa.

Jag skickar via posten och gå efter deras portguide, jag ansvara ej för postens slarv eller bortkomma saker. Jag packar alla mina varor i vanliga påsar men tejepar väl och se till att det är väl packade. Samfraktar gärna.

Jag tar inte tillbaka något jag skickat i väg.

Jag har vissa saker jag säljer som jag vill ha bud på men jag förväntar mig inga skambud och undanber oseriösa köpare.


Kontaka mig gör du/ni på [email protected] kan gälla frågor, pris, köpa något av sakerna eller annat.


MVH Sakerting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0