Kläder säljes!

Dessa plagg är till salu!


Svart kofta från Lindex stl: 36


Den lilla svarta från Gina tricot stl: XS


Zoul kläning/tuniks stl: M


Turkos/vit randig tröja stl:40
(liten i stl)


Brun v-ring topp från bikbok stl: S


Rosa v-ring topp från H&M stl: S


Urgulligt vit linne med spets stl: M


Grått ribbat linne stl: S


Svart tröja med häng krage stl: S
(Fläcken är från kameran)


Beige tränings tröja från H&M stl: M


Vit v-ringad tränings tröja stl: M


Lila tränings tröja stl: M


Söt kjol med volang på stl: S


Hel o`neil dress med byxa, linne & zip hood stl: M


Svarta fin byxa stl: 38


Svarta shorts stl: 38


Sommar blommigt linne från bik bok stl: M


Rosa Baby doll linne stl: L
(Liten i stl)


Brun polo från Gina Tricot stl: M


Svart polo topp stl: S


Beige herr skjorta stl: 41-42 Large
(Bältet ingår ej)


Grå kofta stl: S


Brun kofta stl: S


Lila tunika/kläning stl: 38


Lång zip hood stl: XS


Blommig zip hood stl: S


Zip Hood stl: 36


Grön randig Lacoste tröja stl: S


Brun v-ringade tröja med fjärills arm stl: S


Svart/vit rutig herr skjorta stl: XL
(Skärpet ingår ej)


Levis jeans till kille stl: waist: 33 Lenght: 32

Det är bud som gäller på kläderna så ta kontakt med mig vid intresse eller
lämna en kommentar med pris och mail så hör jag av mig.

Kommentarer
Postat av: alyaa

hej

jag är intresserar av (Hel o`neil dress med byxa, linne & zip hood stl: M) jag undrar hur mycket det kosar.



2012-01-26 @ 17:27:26
Postat av: Tanasha

Jag är intresserad av den rosa zip tröjan, den svarta zip tröjan, den blommiga zip tröjan och volang kjolen. Är de gratis eller kostar de?

2015-01-05 @ 12:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0